26 aylık, huy değiştirdi resmen. Eskiden de yaramazdı aksiydi ama son zamanlarda iyice arttı. Oyuncak oynarken birden fırlatıyor, arkadaşlarına vuruyor sebepsiz yere oyuncak fırlatıyor onlara. Az önce tabaktaki leblebiyi gözümün önünde aldı yere attı tüm leblebiler döküldü. Bilerek gözümün içine baka baka yapıyor. Bağırmayayım kızmamayım davranışı sönsün diye bekliyorum ama yok her gün artıyor sanki… bu şimdi ne ? Psikiyatriye gitmemize gerek var mı ?