Gecen hafta Persembe günü asimiz vardi. Bebegim 10 aylik ve o asidan sonra Yavruma birseyler oldu. Uykuyu seven, saatinde yatan Bebegim o günden beri uyumamak icin direniyo resmen. Uykusuzlukdan bayilacak gözlerino zor acik tutuyor ama yok uykuya dalamiyo, dalmaya basladigini anladigi zaman hemen emzigini cikartiyo uyumamak icin. Gercekden napicam bilmiyorum, nasil bir asiymis ya deli etti beni 😞