Merhaba arkadaşlar. Oğlum 2.5 aylık. Yaklaşık 15-20 gündür cok şiddetli ağlamaları vardı kriz geliyordu. Kaç kere dr gittik gazının arttığını kolik olduğunu söylediler. En son dayanamadım bugün cerraha gittik organında çatlak olduğunu söyledi,ben de bugün takip ettim idrarını yapmadan önce çok ağlayıp yaptıktan sonra sustu. Ama öyle böyle bi ağlama değil çook:( kremler verdi birkaç güne geçmezse bir de idrar tahlili yapalım dedi. Sünnet için acil bir durum yokmuş. Sorum şu idrar yolu enfeksiyonu olsa iştahsızlık,ateş,kusma,ishal,kilo alamama vs bunlardan hiçbiri yok yine de o ihtimal var mı? Ve çatlak yaşayan var mı kremlerle kesin iyileşir mi?