Elif_mihra izin sonrası vermıyorlar 10 10 verıyorlar onu da denk getırıceksınjz her doktor vermıyor yani ama şöyle çalıştığınız yerle eger anlasabılırseniz doğum izni bitince size çıkış verırlerse ve 3 sene içinde 600 gün pirim ödemeniz var ise işşizlik ödemegi alabılırsınız