Asyasim Bebeğime ilk aylarda almıştım. Sütüm artınca doktor mamayı kesti o yüzden açılmamış bir kutu elimde kaldı. 0-6 ay maması. İsteyen uygun bir fiyattan yardımcı olurum.
Asyasim Bebee bebeğim rahatsizlandı birazcık yeni bakabildim kusura bakmayın. Eğer isterseniz kargolayabilirim.