batu_26 12-balkizim00- kekik yağı lavanta yağı limon yağı 4 er damla 2 damlada karanfil yağı her sabah akşam düzenli kullanın ben öyle yok ettim bakınca korkuyordum aynaya
Bir-prens-annesiii 12-balkizim00- cildiyeye gittim belki işe yarayan krem vardır vs diye doktor anca güzellik merkezlerine cihazlarla geçer dedi
12-balkizim00- Bir-prens-annesiii evet internette araştırdım lazer de diyordu o yüzden bir sorayım dedim
Cigdemss 12-balkizim00- çatlaklar geçmez. Deri germe ameliyatı ile azalır. Spor yapanlarda bile geçmiyor.
yarencansugunes 12-balkizim00- Ben direk kırmızı kantaron yağı sürdüm. Benim diyen lazerden prpden çatlak kreminden daha etkili Çatır çatır kıpkırmızı yarık çatlaklarım vardı resmen 60 günde yok oldu
herseySeninleguzel11 yarencansugunes Kırmızı çatlaklar yeni oluşmaya başladığı için zaten tedavi edilebilir ama beyazlasinca maalesef.
Reyhan34 12-balkizim00- şükür bende hiç yok koca göbeğim olmasına rağmen hamileyken diyorum doğdu sadece minik iz var oda hatıra kalsın diye krem dahi sürmüyorum ama bir krem duydum ismini size vereyim araştırın isterseniz Contractunex
12-balkizim00- herseySeninleguzel11 ya benimde kırmızıydi kullanmadım işte şimdi kırmızılılar gitti beyazlasdi
Deletedmom_102 12-balkizim00- catlak değilde sezaryen izi nasıl geçer bi bilen yazsın berbat ettiler beni
12-balkizim00- Kızlar kusura bakmayın anca foruma gidebildim cevaplarıniza geri dönüş yapmaya çalışacagimm
Elisa_mom7 12-balkizim00- ben Striort vakum tedavisine gidiyorum canım 1 seansta bile farkım oldu daha 2 seans gideceğim var şuanlık gayet iyi
kdjdkd Elisa_mom7 bunu bende yaptırmayı düşünüyorum ama benim kırmızı çatlak değil bildğin derin yırtıklar halinde fayda edermi acaba birde bebeğiniz kaç aylık benim 4 aylık 6.aydan sonra yapabiliriz dedi
Birdunyabircennetannesi 12-balkizim00- Karnında değil de üst baldırlarım da doğumdan sonra oldu Doğuma kadar hiçbir şey yoktu 🤦