Bebeğim 3 aylık olucak neredeyse yumurtlama dönemim oldu ama sütte klor felan oluyır gıbı seyler duydum ve bebegın tepkıleri degjsebılırmıs süt cok tatlı ve tuzlu oluyormus bebegım 2 gundur gogsumu dgru duzgun tutmuor tutup tutup cekıordu ilk cocugum bu arada bu tür şeyleri işk defa duydugum içinn burda danısabılıcek bırılerı ıcın yazmak ıstedım açıklık getırebılen yazabılırmj