Her şey mi üst üste gelir buraya yazınca rahatlıyorum bugün 45.gun gece kaynanam gündüz ben kalırdım kızım kaynanama alışmışti ama kaynanamin ameliyat olması lazım mecbur 4 aylik bebegim daha onu da ya hastahaneye goturucem ya da memlekete ablamın yanına yollicam memeden kesmek istemiyorum hastahaneye goturursem hasta olur mu acaba çaresizlik üstüne çaresizlik ne yapacağımı bilmiyorum çok üzgünüm çok bitkinim ama hamdolsun her halime ne olur bisy söyleyin