Selam kızlar ek gıdada kullandıgınız yöntemler varmı? Mesela ben muhallebilerine hurma ve kuru üzüm ezmesi kullanıyorum kan ve demir acısından. Onlarıda biologic almaya dikkat ediyorum malum hurmaları bile yağlıyorlar neyse. Blendera hurma ve kuru üzümleri esit dengese koyup az da su ekleyip eziyorum püre haline getiriyorum kücük kavazda saklıyorum buzdolabında. Her muhallebisinde bir tatlı kasıgı olcak sekilde kullanıyorum, hemde tatlanmıs oluyor. İlk kıızmda yapmafım bilmiyodum kendi kendime buldum bugünde şansa instada hurma ezmesi satın alan bi infulencera denk geldim sizede de fikir olsun evde yapabilirsiniz. Bende sizlerden fikir almak isterim neler yapıyosunuz? Mesela sebzeyi cok yediremiyorum bunun icin yaptıgınız birseyler varmı yerken hic anlamıyor dediginiz?