Doktorunuz ne dediyse odur tabi ama doğduktan sonra ödem attıkları için bir miktar kilo da vermiş oluyorlar. Sütü yağlandırabilecek şeyler araştırın,benim sütüm var çok da emer çocuğum ama yağ oranı düşük olduğundan az kilo alıyor benim bebeğim. Aç kalmasın da çok kilo almamış olmasını dert etmeyin ki aç olup olmadığını anlarsınız bir süre sonra sanırım.