karabag Merhaba kızlar bebeğim 8 günlük ve doğduğundan beri kafasını kaldırabiliyor ve sağa sola döndürüyor yani kendi isteğiyle. Kafası solda oluyor mesela kaldırıp sağa koyuyor ve öyle uyuyor 😅 var mı bebesi böyle erkenden tepkiler verenler
Tombikdonerartikcokpahali karabag benim bebeğim de 7 gün kuvozde kaldı. 10. Gün kendi etrafında dönebiliyordu. Yüz üstü ise sırt üstü olabiliyordu. Hep kafasını tutmuştu zaten 😅 şimdi 7 aylık emekliyor
Asel5Lina karabag benim bebeğim doğduğu günden beri kafasını tutabiliyor sağa sola çeviriyor asla yenidoğan gibi hreketleri yoktu
karabag Tombikdonerartikcokpahali hahah aynı bizimki de öyle gerçekten hatta göğsüme yatırdığımda ayak hareketleri yapıyor yürümek istiyormuş gibi😅😅 hareketli bir bebek mi nasıl bir bebek peki
Tombikdonerartikcokpahali karabag aşırı hareketli. Ablası da hep kafasını falan tutardı küçükken. Gören hiç yenidoğan demezdi. Ama o daha sakin bir bebekti. Aboo bu çok fena 🥲 aman aman hareketli bebek daha da zormuş ablası hiç emeklemedi mesela. Bu 7 aylık her yere gidiyor.
yigo58 Benim 3 cocuğumda doğduğundan beri kafasını kaldırıyolardı 3.bebeğim 24 günlük kafasını çeviriyo sağa sola yüzüstü uyuyor hep