MerveGl- Dün sünnet yaptırdık 33 günlük bebeğim ama çok ağlıyor emmek istemiyor başına böyle bir durum gelen oldu mu ?
Alpi2023 MerveGl- ilk ⅔ gün zor geçer, her çişte ağlamıştı bizimki ama 1 haftaya iyileşiyor bile. Bol bol emzirin ve kremlerini booolll sürün
Hazellllllllll Canım benim bebegimde emmek istemedi ilk gün ertesi gün düzeldi yavas yavas. Aglaması da normal çişini yaparken yanıyordur daha çok yeni