3prenses1prens Kesinlikle gözün alışma süreci o halde😊 Bir de kafadan atmaya çalışın o düşünceleri, “Yine ne göreceğim” endişesi taşımayın. Çocukken dahi kapı arkasına asılan montları falan insanmış, canavarmış gibi zannederdik. Halbuki öyle değil, boşuna dememişler “Gördüklerinin yarısına inan” diye 😊