Tazehamiss44 11 günlük kızım var ne zaman emzirmeye veya mama vermeye başlasam kucağımdayken daha hemen kakasını yapıyor siz de de bu durum yaşanıyor mu normal mi yediği kendine kalmıyor sanki 😂
emreozdemir Tazehamiss44 çok normal, beslenirken büyük tuvaletini yapması bir reflekstir merak etmeyin o an emdiğini çıkarmıyor 2 gündür bağırsaklarında dolaşanı çıkarıyor
meyrakalpben Tazehamiss44 ay evet ya benimkide yapıyodu bide uyanması için beslemeden önce altını alıyordum mecburen sonrada alıyordum 😄
Sinem61 Tazehamiss44 gayet iyiydi prematüre olmasına rağmen çok iyi kilo alıyordu . Zaten kaka yapmayla kilonun bi ilgisi yokki. Kaka yapmasından değil yapmamasindan korkun 😁
meyrakalpben Tazehamiss44 😄 bi süre öyle gidiyoda ikinci üçüncü aydan sonra normale dönüyor yavaştan 😄