Ayseee60 Kızlar epey düşünmüştüm ama Ali Asaf diye karar vermiştim Ali kesin ikinci isimde seceneklerim vardı isim yazılı battaniye bile yaptırdım ama tam içime oturmadı herkeste var bi sınıfta kesin birsuru olur. Sizce hangisi hoş geliyor ? Ali Asaf Yiğit Ali Ali Tuna Ali Deha Ali Mete
Metesmom Ayseee60 Ali Asaf en uyumlu olan bence. Yiğit Ali de uyumlu ama Yiğitler çok yaramaz oluyor.
Umutveannesi Ayseee60 Ali Asaf gerçekten her yerde duyuyorum. Yani çok olan bir isim sıkıntı olmaz derseniz güzel isim ama ben sadece Ali koymayı tercih ederdim. Yazdıklarınızın hiç birini Ali’yle uyduramadım açıkçası
Ayseee60 Umutveannesi evet Asaf en uyumlu olanı ama çok olmasından ben değil ama çocuğum rahatsız olurmu acaba diye düşünüyorum
Umutveannesi Ayseee60 olmaz ya neden olsun ki? Sizin adınızda Ayşe sanırım çok kullanılan bir isim rahatsız oldunuz mu hiç mesela. Bence o kadar ince düşünmeyin içinize sindiyse eğer koyun
mehsima Asaftan bence bir vazgecelim ya . 4. Sınıf branş öğretmeniyim her yıl öğrencilerimiz değişiyor. Girdiğim tüm sınıflarda bir isimden en az 10 tane var 😁 birkaç yıla Asaflar gelince işimiz zor. Şu an Buglemler , Aseller var 😁
eedu Ayseee60 asaf ve yiğitler çok yaramaz oluyor diğerleri de Ali’nin yanına pek uymuyor Ali şart değilse deha güzel
BuzluKahve Ayseee60 hep iki isim konuluyor, siz sadece Ali koyun farklı olsun. Tek başına daha güzel.
Alerjikkoala Ayseee60 Ali ismini düşündüğünüz için söylüyorum. Oğlumun Ali Demir adında bi arkadaşı var ismi kulağa hoş geliyor :)
Sunlight Ayseee60 Ali Tuna çok güzel bence yada Ali Emir de olabilir 🥰 ama şöyle de bişey var benim büyük oğlumun adı Ömer Eymen bana da herkeste var Eymen diyolardı ama okulda kendi sınıfında hiç Eymen yok. Ne anaokulunda ne ilkokulda denk gelmedik aynı sınıfta. Yani sizin içinize ne siniyorsa o olsun🤗