Kubraengin ben yaşıyorum hala canım. 9.gün bugün 🤦sakin uslu bir çocuğum vardı. Yaptırdığım gün hele ne uyudu, ne emdi ne de durdu. Sadece gece 2 ye kadar ağlamıştı. Şuan o kadar arsız bir şey oldu ki sadece kucağımda ayakta yürürken emiyor 😅😂 durmadan ağlıyor. Hiç böyle bir çocuk değildi. Çok üzülüyorum. Her gelen çocuğa noldu diyor. Ağrısı varsa parol verin. Bana kimse deme başta yavrum ne ağladı. Akşama doğru yazdım da ağrısı varsa parol ver demişti doktorumuz. Aşıdan beri uykuya geçişte çok sıkıntı yaşıyor. Çok huzursuz. 10.günden sonra geçiyor diyorlar ama bakalım 🤕🥺😭