mervebeliz Kızlar merhaba üç aylık kızım var üç gündür karnı şiş elinin üstünü emiyor acaba hava mı yutuyor emerken belki gazı vardır diye yüzüstü yatırıyorum bu sefer çok kusuyor normal mi bilen yazabilir mi bir de emerken çok kasılıyor ağlıyor