karahann 4ay sonra falan normal haline dönersın yani o şişkinlik iner ama hamileyken aldiğin kiloya bağlı olarak karnın biraz göbekli gibi kalır ama zayifsan falan hemen toparlarsın ben 9kilo falan aldim hamileyken şuan eski kiloma geri dondüm ama sezaryan göbeğim biraz kaldı korse kullanamadım