Atlas-krmn EypMom 2 aylık bebeğim 2 gündür uyuyo bende diyorum nie çok uyuyo dün mafloru kullanmaya başladım ondan mı acaba bide dün aşı oldu
EypMom Atlas-krmn maflor bayılmış gibi uyutuyor 🤦🏻♀️ bebem gözlerini açamıyordu artık kullanmıyoruz biz 🤭😩
esmanur433 Sun_mom böyle dallandırmasalar da direkt neyse onu deseler nolurdu almış bulundum napıcam şimdş
Sun_mom esmanur433 canım doktorun önerdiyse o şekilde vermeye devam et.Kendin aldıysan önce birini sonra diğerini dene ben hepsini denedim
esmanur433 patronbebekk sordumda oda öyle dedi başka şekil kullanan var mı diye merak etmiştim maflor 6 ymiş öyle dedi eczaneci
patronbebekk esmanur433 ha evet 6 aynen yanlış hatırladım. Yok canım güven onlara. Yanlış bişey söylemezler arkasında da yazıyor zaten