Elifdemir1907 Doğumdan 3 ay sonra adet olmuştum ama 4. Ay yani bu ay olmadım normal mi yoksa bir sorun mu var anlayamadım 😥
evlerkadar Elifdemir1907 canım benim doktorum en az bir yıl aadetin düzensiz olur bir gelir bir gelmez dedi
gmzlgzll Elifdemir1907 canim dönem donem gecikmeler oluyor ama yinede süreç devam ederse doktora gitmeni tavsiye ederim
ElisaMom_ Elifdemir1907 korunuyormusunuz eğer korunuyursaniz 1 yıla kadar düzensizlik normal,bend bir yıla kadar duzensiz oldum hatta aylarca adet goremiyordum bir yılın sonunda düzene girdi sadece 2 veya 3 gün erken oluyorum
Elifdemir1907 evlerkadar ay gerçekten mi Allah razı olsun internetten de baktım ama net bı sonuç bulamadım çok da korktum şimdi biraz içim rahatladi