Kızlar 8 aylık bebeğim doğduğundan beri hep kaka kabızlık gaz sorunu vardi kolik bi bebekti çok çektim 6. ayda azaldı ama hala kakasını tam anlamıyla rahat yapamıyor ek gıdaya geçtikten sonra iyice zorlaştı kolay sindirebilcek lifli gıdalardan veriyorum anne sütü alıyor sadece artı ek gıda iki güne bazen 4 güne anca kaka yapıyor ve taş gibi çoğu zaman kayisi erik kurusu kaynatıp veriyorum yemeklerine zeytin yağı katıyorum ama durum aynı doktora gitmeyi düşünüyorum ama bu durum yaşayan var mı nasıl önüne geçebilirim canlar 😔😔