Bebeğim emmiyor mama veriyorum emmemesine çok üzülüyorum bende sağıp veriyim bari günde iki öğün olsa bile anne sütü alsın diye biberonla verdim içmedi mamayı verdim çok da güzel içti bende şeker kattım çok az biraz tatlandırsın diye. Anne sütünü bozar mı acaba