Sanırım doğduğundan beri ilaç kullandığı için benim oğlum hiç sorun etmiyor. Sevmediği ilaçlarda Evet illaki içiremiyorum. Bir tane ilacımız vardı gece uyurken biberonla içsin dedim oldu gibi oldu ama içmedi. Meyve suyunun içine koyuyordum yine içmiyordu. Doktora söyledim Tamam bundan sonra vermene gerek yok dedi ama yine başlarlar mı bilmiyorum🤷🏼♀️umarım başlmazlar. Bir tane ilacı var İngiliz karbontiTadı hiç güzel değil içmediği zamanlar oldu enjektörle verdim. Şimdi alıştı ama kaşıkla veriyorum. Şuruplarınıda seviyor zaten “Gel şurup içelim, gel şurup içcez” diyorum geliyor