Merhaba anneler,4 ayını tamamladı bebeğim. PDA var,doktorumu çok ciddi bir şey değil bir cerrahi operasyon olmadan önce antibiyotik başlanması gerektiğini belirtmiş bize kart vermişti hep yanınızda olsun demişti. Sünnet için kullanmamız gerekiyor öncesi ve sonrası. Bebişim çok küçük,antibiyotik ile tanışmasın bu kadar erken diye sünnetini 2 yaş sonrasına ertelemeyi düşünüyoruz. Bu durumu yaşayan var mı öneriniz var mı sormak istedim.