beyzacmvrc ZmrtDila 40 dan sonra yavaş yavaş azalmıştı ama baya sürdü emzirirken terliyordum normalde terlemesemde
Devakbra Fatmaclik ZmrtDila Geçmiyor canım malesef emzirdigin sürece devam ediyor 16 aylıkken sütten kestim suan 20 aylık anca azaldı terlemem koltuk altı terlemesine roll on falan hiç bişey fayda etmiyor en iyisi bile 2 saat sonra koku yapıyor malesef
dolunaymomsss ZmrtDila tiroitlerinize baktirdiniz mı hamileyken tiroidlerim oynamıştı beni oralı olmadım check up yaptırdım yine çıktı yine oralı olmadım boyun mr çektirdim mr da bile çıktı doktor dedi kızım sen hiç terlemiyor musun çarpıntın hiç mi olmuyor diye oluyor dedim 😀 endoktrine gitcem işte sizde 40tan sonra takip edin geçmezse bir baktirin tiroidlerinize
Fatmaclik 40 gün çok fenaydı ama sonra sanki hormonlarım bozuldu 30 yaşıma geldim bu zamana kadar yeri kokmayan böyle ter hayatımda görmeyen ben terim kokuyo em ufak harekette aşırı derecede terliyorum çocuğum 1 yaşına girecek 😢 hala geçmedi