Kızlar cuma günü eşimin doğum günü evde kendim pasta yapmak istiyorum ilk malzemeleri alırım annesiyle beraber yaparız diye düşünmüştüm köye gitmek için 1 saat yol 2 otobüs değiştirmem gerekiyor çocukla zor olacak ben teklif ettim beraber kutlayalım diye şimdi de pişman oldum gözüm yemiyo yol otobüs falan nasıl desem bilmiyorum kendi evimde yapacağımı hadi onu desem bu sefer çağırmasam ayıp mı etmiş olurum
İyi insanlar pek zararları yok
Bu pastanın üzerine yazı yazmak için sıkma torbası mı nasıl bir aparat gerekiyor
Bir de eşime hediye bulamadım erkeğe parfüm saat dışında ne alabilirim