Laden tabikide öyle biz toplasan günde 20 dk anca izletiyoruz oda eğitici renkler meyveler yada spor hareketleri falan birde mutlaka 20 dk olacak şekilde günde 3 kere o hafta ne yapıldıysa evde tekrar ediyoruz haftanın 1 günü serbest bırakıyorum ne oynamak istiyorsa onu oynatıyorum yada tek başınada güzel oynuyor zaten