Kızlar bizim süreç biraz uzun ama kısadan anlatayım. 9 aylıkken falan pilav yoğurt veriyordum öyle şeyleri yiyordu ama eline hiç bişey vermedim korktuğum için. Sonra kalp ameliyatı oldu 2 ay yoğun bakımda kaldı şuan çıktık evimizdeyiz solunum sıkıntısı oldu trakeostomi açıldı boğazı delik oradan nefes alıyor doktora sorduğumda herşeyi yiyebilir bir sikinti olmaz ona boğazında ki delik dedi. Şuan mesela pilav yoğurt veriyorum direk çıkarıyor yani doyacak kadar hiç bişey yemedi bu güne kadar şuan sadece mama iciyor çorba yoğurt onlardan veriyorum. Lütfen bişey deyin ya ne yapmam lazım sabah kahvalti da bişey veremiyorum eline bişey veremiyorum bişey olacak diye ama başlamam lazım çok üzülüyorum 😥. Acaba ameliyattan sonra daha toparlayamadi mi ondan mı yemiyor.Yorumlarını bekliyorum