Balliiii aceleniz yoksa bir 15-20 dk bekletin yinede
Ama bazen islatmadan da yapıyorum. Hasliyorum baya sonra suyunu süzüp yikiyorum. İslatmasaniz da mutlaka haşlayın yani hem gaz yapar hem de simsiyah suyu çıkıyor.
Birde az kimyon atın gaz yapmamasi için hemde yakışıyor