Merhaba tecrubeli ve bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi? 2 aylık oğlum var süt ve mama karışık takviyeli gidiyoruz. Her ikisinide 60cc veriyorum her 1.5-2 saatte bir acıkıyor. Mama bitince ağlıyor hep ama 90cc denedim çok kusuyor. Zaten sürekli kaç yerse yesin hep aranıyor biliyorum emme reflekside var ama aç mı tok mu bilemiyorum 🥲 kilo alımı gayet iyi şuan 5 kilo 200 gr.