Merhabalar. 8 aylık kızıma evimde bakıcı bakıyor. Ücretini yaz tatili de dahil olmak üzere tatillerde de ödeyeceğiz. Ancak zam konusunu hiç konuşmadık. Alım gücü çok hızlı düştüğü için yılda bir zam insafsızlık olacak gibi. Ama tatillerde de ödeme yapacağımız için 2 de fazla gibi. Bu işin oluru nedir? Sizler nasıl yapıyorsunuz? Memur gibi Ocak-temmuz mu yoksa başladıktan itibaren yılda bir mi ?