Fikir ve yardımınıza ihtiyacım var 3 Ekim ilk adet başlangıç 8 Ekim son gün dün ilk bı kan şeklinde sonrasında kahverengi lekelemer geldi bende gebelik mi var acaba yerleşme kanı mi diye korktum erken gebelik aldım sonuç negatif acile gittim ama orda da bakmadılar poliklink baksın dedi adetin geçmemiş bile dedi beta da çıkmaz dedi idrar yolu enfeksiyonu olabilir yada yara vardır dedi benim de bı kaç gündür çok WC gidiyorun yanma felan oluyor az az sık sık ev gidiyorun bugün devam ediyor kahverengi lekelenme nedir acaba bu gebelik var mı tamam korunma yöntemi olarak sayılmıyor ama geri çekilme ile korunuyoduk eşim hiç gitmedi diyo