Kızlar selam ya oğlum kışın sürekli boğaz enfeksiyonu oluyor yani atesleniyor ben ateslendi mi otmatik boğaz enfeksiyonu dihorum zaten çünkü sadece bogazlari beta olunca atesleniyor doğmuş doğalı doktora götürüyoruz tabi direk antibiyotik veriyor çok sık antibiyotik kullanmis oluyoruz haliyle ama vermeden atesinide bir sekilde düşünüyorum ama bu sefer boğazlar oksurige ceviriyor öksürük balgam yapıyor oda direk doğduğundan beri kusturuylr gel aynı hastalik rutini bizde ki ozamanda kusunca acile git serum taktir faln filan daha kotu oluyor aslında böyle olsunda istemiyorum bağışıklık için elimden geleni yapıyorum inanın ama işte sonra çok antibiyotik veriyoruz diye de üzülüyorum doktorhmuz özel klinikte muzaffer Ocak nomalde herseye antibiyotik veren bir doktor değil çok acta vermez ama boğazlar beta olunca mecbur diyor of bilmiyorum öyle bir içimi dökmek istedim size