Aden-1 acayip gazliydi ben sürekli ağladım o aylarda 4. Ay civarı bitti ya da 3 gibi tam hatırlayamadım tam olarak mama ile besliyorsan mamayı değiştir , ben ilk 3 ay bebelag gold kullandım emiyordu aynı zamanda yediklerime aşırı dikkat ediyordum bir gün hipp denedim hiç gazi olmadı sonra tekrar bebelag gold denedim yine gaz sancısı çekti sonra bebeleg goldu döktüm bir daha tövbe ettim hipe devam suan çok içmiyor severek yemiyor ama gaz sancısı çekmiyor çok şükür o yüzden bence mama alan bir bebekse başka bir mamaya daha şans vermeni öneririm , mamayı da bir şekilde içireceksin yapacak bir şey yok dediğim gibi ben hala içirmiyorum kilo da almıyor bir dr a götürsem ama idrar enfeksiyonu flan var mı diye çünkü 2 ay olacak neredeyse mamayı zorla içireli