sema_068 Zeyneppppp biberon maması değil mi sizinki de? Benim bebeğim 2 ayşık. Çok gaz problemi yaşıyoruz. Kaç tane mama değiştirdik yarayanı bulamadık. Bide bunu deneyelim dedik
Aslan2103 sema_068 disarda cok zorda kalirsam veya uzun yola gitceksem aliyorum. Genelde hipp bulursam onu veriyorum. Ama genelde kendim kavanoz mama yapiyorum 2-3 gunde tuketebilyor