Duygu1403 doğum öncesi bir ay,doğum sonrası iki buçuk ay kullanmıştım oldum.32 haftada çalışır raporu alamadım araya bayram girdi ondan iznim eksik oldu sanırım.rapor aldım doktor 10+10 şeklinde verebilirim dedi.internetten araştırdım altı ay ücretsiz izin hakkım varmış.rapor bittikten sonra dediğiniz gibi gidip görüşeceğim.aldigim raporun parası ne kadar acaba onu hiç bilmiyorum.