sabahtan beri cebelleştiğim uyusun diye ter döktüğüm kızım sağolsun en son dayanamayıp annemi aradım dert yandım biraz napıcam napiyim diye o ara tekrar sallamaya başladım annemde (görüntülü konuşuyoruz) ninni söylemeye başladı tüm çabalarımı karşılıksız bırakan kızım annemin ninni söylemesiyle sakinleşti ve uyudu🥹 7. aydan beri uykudan yana yüzümüz gülmüyor ama bugun gerçekten cinnetliktim 9 ay olduk ama uykuları hala berbat ne zaman düzelecek beşiğinde de yatmıyor artık sürekli ama sürekli yakamda 🫣