Merhaba kızlar kızım 3 yaşında ve henüz odası ayrı değil. Oyuncakları nereye koyacağımı şaşırmış durumdayım. Bir suru küçük legolar vs vs çantaya koydum olmadı kutuya koydum olmadı. Şuan yatak odasında piknik sepetinin içinde duruyor. Hepsini almadığı için gerisini de ya poşete ya bı çantaya filan koydum hepsi üst üste üst üste filan duruyo. Nasıl birsey alsam veya yaptırsam bilemedim. Hani şu anaokullarinda olan çekmece tarzında olanlardan mi alsam diyorum. Cnku dolap olsa zaten olmicak gibi. Şimdilik yine yatak odasında duracak. Kızımın odasını yaptırınca da odasına geciricem. Hem göze çirkin gelmesin hem de ortalıği bir güzel toplasın istiyorum. Siz nasıl birşey kullaniyorsunuz ??