Ocakhaziran Doğumdan önce adet ağrısı şiddetli olup geçen var mı yada tam tersi doğumdan sonra ağrısı başlayan var mı arkadaşlar ben 10ay sonra adet oldum ve inanamıyorum ağrım geçti gibi 😍
Burcu60 Ocakhaziran evet ben önceden serum takılmadan duramazdım bayıldığım bile olmuştur Allah a şükür agrım azaldı
Can_deniz Ocakhaziran benim çok şiddetli ağrım olurdu ağlardım gerçekten. Bütün planlar iptal olurdu ama geçti artık ağrılarım.
Ocakhaziran Burcu60 ben ilk iki gün iptal olurdum iş okul inanılmaz zorlanırdım majezik etkisi geçince başlardı inşallah böyle geçer artık