Merhabalar 16 aylık bebeğim var dün gece sabaha kadar nerdeyse hiç uyumadı dakka başı hapşırdı neredeyse burnu aktı yani hasta oldu ilerlemeden evde doğal ne yapabilirim bu arada ağlıyor kendi kendine ve ağlamaktan kustu gece.Çok üzülüyorum evde kesin çözüm dediğiniz şeyler var mı şunuda ekliyim diş çıkartıyor oda üstüne gelmiş olabilir üst damakları şişmiş 🥺🙋🏼♀️