gamzecaktas Merhabalar 4 aylık bebeğim geceleri ara ara peşpeşe öksürüyor normal mi? Uyanıkken öksürük pek olmuyor? Yaşayan var mı bu durumu. Burun akıntı VS hiçbirşey yok
Blgsrra gamzecaktas benim bebeğim de 3 ay 16 günlük bizim ki de geceleri öksürüyor ama benim bebeğim alerjik bebekmis sağlık ocağında ki doktorumuz öyle dedi ondândir diye düşünüyorum.gunduzkeri bizim de yok oksurugunuz sadece geceleri
gamzecaktas Blgsrra bende diyorum acaba kıyafetini falan bazen ağzına alıyor elini etmeyim derken kıyafetteki tüylerden mi oluyor acaba diye düşündüm ya da kalorifer yanıyor oda nemsiz mi kalıyor kafamda deli sorular 😰