Diverso Bende hipp almıştım formül süt yazıyordu sadece anne sütü alıyor bunun için formül süt mü alıcam falan diye düşünmüştüm ama suylada yapiliyormus ben 3 kaşık civarı koyup 1 su bardağı sıcak su ekliyorum 200 ml yani, 4 kaşık yaptıysam kıvamına göre az daha su eklerim yada eklemem meyve girince de kıvamı yumusuyor biraz ona göre ayarlıyorum