mrym2525 Kızlar bebeğim 2 aylık olmak üzere. Nerden sleepy bez aldım ya. Tamam pişik yapmıyor eyvallahta lastik yerlerinden mi sızdırmıyor,arkasından mı sızdırmıyor,ön tarafından mı sızdırmıyor.. resmen gına geldi 😅😅 Her büyük tuvaletinde komple üst baş değiştir leke çıkarıcıyla temizle makineye at artık delirmeme az kaldı 😬 Allah rızası için içerigi temiz bez önerin ya pliiiiz ya
incitanem5 mrym2525 Aynı şeyi yaşadım 3 aya kadar sleepy kullandım sonra eşime dedim ki eğer sleepy almaya devam edersek bütün zıbınları çöpe atıcam sürekli kaka yıkıyorum bıktım 😂 Molfixe geçtim kızım 2 yaşına girecek hala Molfix kullanıyoruz gerçi o da bozdu inceldi baya ama yine de sizdirmiyor sleepy gibi
mrym2525 Aklımdakiler bebem natural önlem goon baby me. Hangisini alıp deneyeyim fikir verin lütfen 😅
benimoglumukurtarinesraa mrym2525 ben baby me denemeye karar verdim daha elime ulaşmadı siz de başkasını deneyin irtibatta olalim ne dersiniz..bu arada goon mavi paket denedim kötüydu premium soft olani denemek lazım
mrym2525 Ogulluana ya zaten 3 kilo doğdu şu an 5 kiloya yakın şimdi 2 numara kullanıyoruz yani 5 kiloya yakın çocuğa 3 olmaz ki bu bile büyük nerdeyse😅
AydanBH Sleepy küçük kalıp.Normal kalıp bezler kullansanız bpyle olmaz bence.Ben predo kullanıyorum.1 aydan sonra büyük tuvaleti günde 1 defaya düşecek,ona kadar sabır.Ama yapar-yaomaz değiştirmek lazım,çünki günde 1 defa,ama çok yapıyor.
mrym2525 AydanBH ya zaten kolik gazlıyız günde bir tane alıyordum büyük tuvaletini şu günlerde bi kaç kez almaya başladım her seferinde komple üst değiştiriyoruz 😅
Duyulurum AydanBH 1 aydan sonra günde bir defa mı? İki bebeğimde de öyle olmadı. Şu an 3 aylık günde 4-5 bez alıyorum büyük tuvaletini. Diğer oğlumda da 8-9 aydan sonra 1-2 defaya düşmüştü. Yani her bebek bir olmuyor
incitanem5 mrym2525 Baby me de çok güzel suan kullanıyorum ilk defa denedim bende ama gerçekten baya iyiymiş molfixten ona geçtim
Atlasligunler mrym2525 içerik olarak bakmadım. Sızdırmıyor pişik yapmıyor rahatsız etmiyor bence yeterli
AydanBH Denizcikim neden sevmiyorsunuz?Prima iyi diyorlar,kullandım,ondan da dışarı sızdığı oluyordu.Predo ile yapar-yapmaz değiştirisem sızmıyor,
kizlarimbenimherseyim Baby turbo pişik yapmiyor bazen oluyor ona da krem sürünce bi daha yapmiyor o bezi ilk bebekken kullandim pisigi hiç gecmedi doktora gittim hamazinc yazdı bezini de değiştir dedi molfix bile geçiremedi en son olarak baby turbo kullandim bundan devam ayina göre alabilirsiniz ben bazen 4 bazen 5 kullaniyorum 9 ayligiz
beyzacmvrc mrym2525 bez küçük geliyor olabilir Molfix kullanıyorum aslında çok memnunum ama ana kucağında yaparsa dışına kesinlikle çıkıyor beline kadar İkinirken görürsem kaldiriyorum hemen anlayamazsam geçmiş olsun üst üste makine açtığım oluyo😅
mrym2525 beyzacmvrc 5 kiloya yakın bebişe 2 numara bence iyi ya zaten kapatınca bile fazlalık kalıyo 🙈
mrym2525 benimoglumukurtarinesraa kuzenim baştan sona baby me kullandı hep memnundu. Şimdi elimde sleepy 2 numara var onu bitirip başka markaya geçtiğimde yazıcam mutlaka 🙈
Nonim mrym2525 sleepy natural de bende aynı sorunu yaşadım bionaturalde bu sorunu yaşamadım çünkü bez daha uzun boy olarak
mrym2525 Nonim of bionatural bizi mahvetti 😅 cırtları kapanmıyo ve çok aşagı veriyor kendini o da ayrı bi dert 😂
oglumubeklerken mrym2525 22 aydır sleepy kullanan ben ve hiç bu sorunları yaşamayan ben, sleepy hakkında ki kötü yorumları okuyup uzaklaşıyorum posttan 😅😅
Ballikizim99 Molfix kullanıyorum 5 kgdı en son bebeğim 1 buçuk aylık 2 numara kullanıyorum küçük mü geliyor anlamadım yukarıdan çıkıyor kaka😔 ya kucağa alınca illaki sıvanıyor kaka yapınca sessizce yatırıyorum oracıkta temizliyorum 😅