Akaan Rapor zaten her sene yenileniyor. Sürekli takip altında olacak çocuğunuz. Ücretsiz rehabilitasyon alabilmesi için o rapora ihtiyacınız var. Bir arkadaşımın oğlu otizimli. Maddi durumunuzu bilemiyorum ama bakım maaşından bez parasına kadar devletten alıyor ve tüm o parayı evladına harcıyor. Ekstra duyu bütünleme eğitimlerine, at binmeye vs götürüyor. Baya toparladı. Tabi yinede son karar sizin.