İyi günler arkadaşlar düzeltilmiş 19 aylık kızım üstünü değiştirmek tam bir kabus gibi üstünü çıkardığım anda bağırmaya başlıyor çığlık çığlığa ağlıyor neden böyle yapıyor anlamıyorum artık kıyafet değiştirmek tam bir kabusa dönüyor bez değişimi de aynı lütfen yardım edin bana