Mysunshinee Emirlerle dalga geçildiğini hiç duymadım.. çocuklar daha eski isimlerle çok dalga geçiyorlar itiraf edeyim. Hanife eski isim koyanlara lafım yok ama çocukların çağına uygun olması gerektiğini hep savunuyorum. Yani dedelerinin isimleri hatta dedelerinin babalarının çağından kalma çok eski isimler var. Anlamı umrumda değil bu arada, ama çocuklar bu konuda birbirlerine eziyet ediyor. Bizzat çocuklarla aynı ortamda kaldığım için biliyorum. 🥲