Mdorukkk Bebeğimin doğum gününe az kaldı ilk doğum günü olduğu için kalabalık bir kutlama yapacağız. İnstagramda karşıma çıkanlar var ama güvenemiyorum. Siz malzemeleri nereden aldınız?
kivircikannesi Mdorukkk Organizasyon tuttum. Biz de kalabalıktık Tabak bardak peçeteyi parti ürünleri satan yerden aldım
Eminegul5 kivircikannesi merhaba hangi organizasyon acaba memnun kaldınız mi çok beğendim 🥰 nice güzel yaşları olsun ❤️