ilos12 Bebegimde sürekli tekrarlayan alerji var. Aptamil, bebelac vs kullandık. Sanki daha da artıyor. Aptamil 1 kullanırken alerji yoktu. Ne zaman 2 ye gectik alerji arttı cogaldı. Onerebileceginiz tadi guzel alerji mamasi var mi
motherthea ilos12 alerjik mama olarak en iyisi evolvia ben oğlum mamayı bırakana kadar kullandım doktor raporlu kilo alımı iyiydi alerji yapmadı çok memnundum
Mavi26 ilos12 evolvia sadece mama ile mi besliyorsun yoksa emiyormu ikizlerim var hem mama hem emme bu yüzden bende diyet besleniyorum sütyen geçen hersey sebep oluyor cunku