Kızlar selam 22 günlük bir bebeğim var aslaa kucaktan inmiyor yani 30 sny bile indiremiyorum kıyameti koparıyor özel yataklar aldım neler yaptım yok. Yani kucağıma almam demiyorum sadece tekim ve asla inmiyor kucaktan uykuyu fa kucakta uyuyor ben napcamı şaşırdım. Gazlı bir bebek zaten, üstüne bide döküntüleri oldu dün doktor isilik dedi ama acaba alerjik midir bilemedim de.. gerçekten var mı tavsiyesi olan tecrübeli anne?