Kızlar sezeryenle doğum yaptım 56 gün oluyo kanamam devam etmişti 40 ımdan sonra çok çok azalmıştı 40 kontrolünde doktoruma söyledim antibiyotik verdi bitirdim kahverengi leke şeklinde geliyo oda sabahları günde bir defa gibi yani çok az acaba beklesemmi gene de gitsemmi doktora karar veremedim